Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

2004
gilleko B. schreef:Mijn zoon heeft ook het virus, zoëven bij hem neergezet. Hij heeft het zelf bij de Koffiekompaan uitgezocht. Papa kan straks ook even klooien. Erg leuk zo'n gemeenschappelijke deler tussen vader en zoon.
Afbeelding
Afbeelding
Wat gaaf! Heb je hem geholpen met uitkiezen?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

2005
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Mijn zoon heeft ook het virus, zoëven bij hem neergezet. Hij heeft het zelf bij de Koffiekompaan uitgezocht. Papa kan straks ook even klooien. Erg leuk zo'n gemeenschappelijke deler tussen vader en zoon.
Afbeelding
Afbeelding
Wat gaaf! Heb je hem geholpen met uitkiezen?
Nou Bobbee, ik heb hem vrijgelaten in zijn keus, alleen op zijn vragen gereageerd. Budget gebonden, dus 1 met een warmtewisselaar, waggelen tussen Profitec, Lelit en Rocket. Die laatste vond hij het mooist. De maler heb ik uitgezocht
Afbeelding
. Dus Rocket Appartemento met een Eureka libra GBW met 65 mm all purpose schijven. Hij is als een klein kind zo blij en is, ja eigenlijk, gewoon ontroerend om te zien hoe blij hij er mee is. Net de maler ingesteld. Even wennen allemaal en ik moest wennen met het verschil met de apparaten waar ik thuis mee werk. Wij hebben financieel ook bijgedragen. Maar erg leuk zo'n allemaal. Effectueert enorm veel fijne zingeving binnen het gezin, nog meer als verondersteld nu ik het fysiek ervaar.

Afbeelding