Comandante C40 MK4 Nitro Blade

1
And now we wait...

Hey dat rijmt op het onderwerp van deze post.
Dus......

Nadat ik al een keer eerder eigenwijs ben geweest met mijn keus in Maler (nou ja, gewoon eigenwijs vanaf de koop van Sage espresso machine, met ingebouwde crap-maler) heb ik deze ronde besloten geen enkele compromis te sluiten.

Zojuist heb ik een Comandante C40 MK4 Nitro Blade, inclusief Red Clikx systeem gekocht via op de Weijs. Helaas niet op voorraad (Virginia Walnut variant) dus zal een paar weken moeten wachten.

Maar! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik ook hier jaren plezier van ga beleven. Tja, ook onderweg wil ik goeie koffie kunnen zetten. Daarnaast wil ik ook met Aeropress/Bialetti/French Press etc lekkere koffie leren maken.

Dan motte wat he :ugeek:
Laatst gewijzigd door Warheart op vr 10 jun 2022, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Re: Comandante C40 MK4 Nitro Blade BINNEN

5
:D :D en toen kwam er eindelijk een mooie maler met de nodige goodies binnen. Wauw en nog eens wauw. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk geen concessies gedaan heb en gelijk voor een "ekte" handmaler heb gekozen. Ik zie en voel de kwaliteit van dit ding en ga hier ongetwijfeld lang plezier aan beleven. Ik = in mijn nopjes en het is echt dat het al zo laat is want wil graag proeven, haha.
Bijlagen
Dat verschil in maalsel tussen "filter" en "espresso". Heel constant voor zover het blote oog ziet Dat verschil in maalsel tussen "filter" en "espresso". Heel constant voor zover het blote oog ziet
Netjes van Op de Weis. Een gratis cadeautje voor het "lange" wachten Netjes van Op de Weis. Een gratis cadeautje voor het "lange" wachten
Was Een mooi pakketje wat er binnen kwam Was Een mooi pakketje wat er binnen kwam
Dit kan ik erg waarderen. Een handgeschreven stukje bij de Pakbon. Maakt het gelijk een stukkie persoonlijker :-) Dit kan ik erg waarderen. Een handgeschreven stukje bij de Pakbon. Maakt het gelijk een stukkie persoonlijker :-)

Re: Comandante C40 MK4 Nitro Blade

8
ErikW schreef: do 14 jul 2022, 08:56 Super attent om een briefje te schrijven!
Kreeg eens uit Japan een gevouwen papieren vogel bij een bestelling, vond ik apart!
Origami, haha. Inderdaad bijzonder dat ze dat er bij deden! Was het misschien een kraanvogel?
Dat schijnt vanuit vroeger iets te betekenen daar ergens, maar hoe het precies zat weet ik niet meer :oops:
Klasse hoor! Wat een mooi persoonlijk gebaar in een tijd van de dozenschuivers!
Heel veel plezier gewenst met je prachtige handmaler :D
Ja, helemaal mee eens! Het valt me sowieso op als je specifiek voor koffie-gerelateerde zaken contact met
een winkel hebt, dat het gezamenlijke enthousiasme er vanaf spat. Veelal mensen die met passie in de koffie
biz zijn gegaan ook 8-)