Miele CVA 6401 - probleem met water, denk ik

1
Ik heb een probleem met mijn Miele CVA 6401 en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb het forum al doorzocht, maar kon geen vergelijkbare situatie vinden.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn machine ontkalkt, waarna hij vreemd gedrag begon te vertonen. Na meerdere ontkalkingspogingen is het probleem niet opgelost.

Het apparaat blijft vaak hangen tijdens het spoelen bij het opstarten, met de melding: "Schuif het waterreservoir goed in het apparaat. Het reservoir moet vastklikken." Na het uitvoeren van deze instructie begint de cyclus opnieuw.

Soms lukt het wel om koffie te zetten, maar heet water voor thee werkt niet. Melkschuim maken gaat wel, maar het spoelen van de melkleidingen niet.

Gezien de leeftijd van het apparaat heb ik alvast beide waterpompen vervangen om die mogelijkheid uit te sluiten.

Ik vermoed een verstopping ergens in het systeem. Ik heb al verschillende leidingen gecontroleerd en gedemonteerd, maar alles leek in orde.

Ik heb ook een filmpje gemaakt van het probleem: https://youtu.be/XdgNqCwYcPE

Heeft iemand ideeën over wat er aan de hand zou kunnen zijn? Alle suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie hulp!