Met jou weet je het nooit, voor je het weet sta je op de stoep met een zak bonen of een lege emmer!
Re: Laat je tijgerstrepen zien!!!
392LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
393Hey, wat tof zeg. Nou, mijn handen jeuken om verder te gaan met het tijgervellenonderzoek. Pti, ik ben niet verhuisd.....zal je voor de zekerheid een appje sturen. Als er kosten te verrekenen zijn, -laat het weten en ik geef Credit Suisse opdracht om deze te vereffenen.Pti schreef: wo 15 mar 2023, 21:09Óóh dat loopt wel los hoor Frans, ik zit zelden zonden bonen Als TY in de tussentijd niet verhuis is heb ik zijn adres stuur ik hem morgen wat bonenfransg schreef: wo 15 mar 2023, 19:55 Oh ja,dan doen we 'het' alle drie met precies dezelfde boontjes
En breng ik binnenkort andere bonen bij je langs zodat jij niet zonder gebrande bonen zit
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
394LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
395De meest geslaagde hier. Nou hou ik er ook weer mee op
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
397Mooie boon uit Colombia van Het Koffieverbond. Tijgert als een malle!
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... dbee49.jpg[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... 6b3125.jpg[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... f4e54c.jpg[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... dbee49.jpg[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... 6b3125.jpg[/IMG]
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202303 ... f4e54c.jpg[/IMG]
398Fraai!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
399Braziliaanse Cerado. Lekker chocolade smaak!
(roasted by yours truly)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
400Boontjes zijn binnen Frans en Arnoud, waarvoor dank. Eerst maar eens een tijger cappu gemaakt…
Cheers TY
Cheers TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk